nästan bensinstopp

Jag har dragit mig länge frå natt köra bil... bara hamnat i sån svacka för jag oroar mig helt enkelt för mkt. Det går alltid bra när jag väl kör men ändå ska jag oroa mig innan å undviker de när jag inte måste. Hur som heslt så ligger ju skolan i Alnarp, nästan Lomma. Man måste köra dit. Det gick som vanligt bra och dag 2 kände jag mig betydligt lugnare när jag skulle köra också. Sitter å nästan njuter har hyfsat med tid.. iaf 10 min extra marginal som känns okej eftersom de ligger ca 10 min bort. Den här underbart lugna känslan fick jag inte behålla länge för när jag kommit en liten bit tittar jag ner på instrumentbrädan och vad ser jag!?!? NOLL bensin lampan lyser fö rfulla muggar. jag bara aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Ja... nu är detta kanske inte världesn problem men allt gick genom mitt huvud. Inga pengar på kontot att tanka, vi ska va i en ny sal som jag itne ens varit i förut så jag msåte ju elta efter den och jag vill inte vara SEN IGEN!

Började fundra allvarlgit på att parkera bilen där jag var å ta en taxi men för vilka penagr då? Ringde Patrik som en idiot men han svarade itne.. Men sen några sekunder som kändes som minuter ringde han upp. Han hörde min panikslagna röst å suckade att jag skulle köra till hans jobb so that i did:)

Han fick snällt komma ut fårn jobb köra å tanka sen köra mig dit! Mycket för jag inte bombar som han kan göra :)
Jag kom iaf bara lite sent oh som tur avr kom fler sent efter mig. Känns alltid bättre då.

Dansken. Efter vi slutat världens mest flummiga föreläsning som fått mig att tvivla på hela kursen går jag ut å letar efter p som skulle stå parkerad nånstans utanför vem om inte DANSKEN ropar nåt till mig från andra sidan gatan!! Jag kan verkligen inte begripa vad men jag tyckte det avr något om bussen. Så jag troooor hon frågade var bussen gick från men i en mycket längre mening typ höger å vänster eller något sånt tyckte jag också jag hörde? Ingen fanns där att översätta heller å jag blev helt chockad av detta danska påhopp så bara skrek INGEN ANING!!!  Hon såg ganska förvirrad ut så jag är ej säker jag svarade på rätt sak:) awell..

Imorgon är det dags för den andra kursen och nu är det dags för plugg....

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH allstå detta med dansken ska bli kul att följa jag kan verkligen se dig i dessa situationer till och med ansiktsuttryck Hahahaha hur vore de med en Danska kurs med ?!

2010-09-01 @ 11:56:31
Postat av: V

mmmm tydligen är de ett krav att kunna danska om man bor i sverige känns de som.......??



2010-09-01 @ 14:37:08
Postat av: S

aaaaahahahaha... Det blir bara bättre och bättre här inne!

2010-09-01 @ 20:21:02
URL: http://keepingup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0