HELG!

Läste precis en blogg som bara fick mig att vilja ta bort hela detta inlägget.. så allt ni läser kan ni ju tona ner 1000ggr ungefär.

Nu exakt NU började min helg. Thank the LORD!!!

Igår skulle den ha börjat men NEJ. Jag hade om det nu är möjligt än ännu sämre dag med massa oflyt än typ den senaste veckan tillsammans. Efter jag pratat med N och hon försökt peppa mig med att den 10e ska va en bra dag (haha) hoppades jag på de och begav mig till föreläsningen som började kl 13. Jag tog cykeln och stack samtidigt som P rastade Xavi. När jag kommer fram till skolan ringer de..... YES i did it... jag låste ute P och Xavi. SUCK. Bara att vända tillbaka å låsa upp för där ka ndom ju inte stå i 2 timmar. Jag klandrar ingen inte ens mig själv för jag har en vana att alltid låsa när jag går ut ur hemmet eller har kommit in i hemmet och de tycker jag är en bra vana och dum att bryta. De här var bara massa oflyt och stress och distrationer och annat som gjorde att jag glömde av att dom var ute just då.

Men denna föreläsningen hade jag verkligen peppat mig att gå på för de är rätt lätt att tappa fokus och inspiration att gå när man ligger asback redan och inte vet om man kan gå kvar etc. Jag kände tillslut iaf att gå rjag inte gör jag bara ännu mer skit för mig själv om jag nu ska gå kvar... plus nåt lär man sig väl alltid även om jag ej ska gå kvar. Dock blev det inget med det. Jag chansade på att åka dit igen sen i pausen som brukar inträffa varje heltimme. mmmm där stod jag och såg dum ut när lektionen redan börjat och båda dörrarna var stängda. Nej jag går gärna inte in en timme försent och knackar på där läraren står och föreläser... Vissa lärare har dessutom förbjudit det så det uppskattas inte!

Jag vände snällt hem igen och brast ut i lite mera gråt och ångest eftersom jag nu hade en uppsats som skulle in senast fredag(igår) OCH en ny uppsats som ska skrivas på JUST det ämnet som gicks igenom på den föreläsningen som jag missade. Vissa dagar ska helt enkelt itne fungera antar jag. Hemma fick jag försöka att ta tag i den här uppsatsen men det hjälpte ju inte att det var en helt hög med texter på engelska som vanligt som ska läsas igenom och jag redan var back med dom. Jag läste iprincip hela kvällen och fick till och med P till att läsa en för att beta av dom snabbare. Men när jag läst var jag så slut och redan helt sönder stressad med att alla redan skickat in och hela situationen allmänt så jag inte kan sätta mig å skriva. Jag har dessutom mulisvårt att komma igång med uppsatser då jag är en HELT analytisk person egentligen som fingerar bäst med siffor och tydliga exakta texter och inte massa ordbajs. Kl halv 8 stängde jag iaf av min hjärna och lagade hemlagade hamburgare med svampbröd (enligt boken jag fick av pappa) och tittade på IDOL. Det hjälpte för stunden. Idag har jag suttit sen jag vakande till nu och föröskt skriva EN FUCKING A4 SIDA!! FATTAR NI DÅ??? JA! CP svårt är det! Känner mig inte ens ledig egentligen för jag vet att jag har den här föreläsningen jag missade bakom mig och massa nya texter som ska betas igenom till både tisdag och torsdag. Tisdag är det dags för ny uppsats också.. tjohoooo NOT.

Inatt kommer turken! woohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0