Girly

Idag kände jag för att va lite girly som ni ser på nya designen ;)
Den blir nog inte långvarig dock, inte helt min stil.
De är så svårt att få till en design till sig själv som man verkligen blir nöjd med. Mycket roligare att göra till andra som vet precis hur dom vill ha det!
Måste säga att Frida hittat ett så himla fint typsnitt att ha på sin blogg så jag var bara tvungen att kapa de till min ;P Hoppas de e okej Frida? Du får se de som en komplimang:) (Fast så sjukt lika smak som vi verkar ha så är det ju inte så konstigt att jag gillade detta också) Fast inläggstexten ser inte lika ut.. hmm

OK, då kör vi. Skriva uppsats försök 10 - Check!


Kommentarer
Postat av: Frida H

Du får "härma" hur mycket du vill!

Jag är så glad för min nya blogg!!



Kram

2010-09-19 @ 22:07:24
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0