Fredagen med alla deadlines

Idag är sista dagen för iprincip det mesta.
Mitt intyg ska senast vara inlämnat i Alnarp för att kunna bli registrerad och kunna fortsätta gå på kursen och få fucking csn och sista dagen att lämna in en stor uppsats... har jag börjat? svar NEJ.
Går det att börja innan jag får svar på det första?..svar NEJ.

Jävla ond cirkel..

Nu sitter jag med mitt intyg här hemma i handen för hon i alnarp som ska ha det är borta idag! gaaah. Hon sa att hon skulle vara tillgänglig på mailen men jag tycker inte det känns så......... Får ju aldrig svar. Hennes förslag var att jag skulle be studentcentrum (som skickade intyget hem till mig) att scanna in det och maila till henne men de vägrade ju studentcentrum att göra. What the fuck gör jag nu då????????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0