röv

vafan.
Nu börjar jag nå punkten då det börjar krypa i mig..
Jag behöver sysselsättning!
Har dock varit bättre på att sysselsätta mig själv med saker tillskillnad från i förrgår. Eller rättare sagt så började jag sätta ordentlig fart igår kväll. Storstädade, lagade mat, flytta grejer från p's gamla place och jadu..
Idag har det fortsatt.. har bokat klipptid, beställt mat till isa, fick ett megaryck och ringde till coopet jag jobbat på här i malmö och hörde om dom hade extra tider. De skulle höra av sig om en lucka dök upp. Just som man är som effektivast får jag höra att jag inte gått vidare med jobbet... faaaaeeen..

Det stod mellan mig och en snubbe. Jag visste detta sedan innan och han hade jobbat redan som det så han var först kallad till intervju. Skulle han inte passa skulle dom gå vidare med mig, såklart hade han en skitbra intervju. Happ... hur ska man få tag på denna jobberfarneheten om man aldrig får jobba då?

Aja.. nu känner jag bara att jag SKA ha... så nu jävlar är det krig!

Bakade förresten kanelbullar med hjälp av isa som dock mest åt smör.. menmen tanken som räknas. 
ursäktar mongobilden på mig..
  

Senare när jag skulle räja och ta disken såg jag dehär...
 

 


Kommentarer
Postat av: N

hahaha ja verkar som dina myror i kroppen smittar av sig på FISEN som är så despo att hon till och med kör hyllklättring...men smöret gör nog hennes päls glänsande och fin :P

2010-10-01 @ 14:58:43
Postat av: Ankan

Kämpa på. Du är bäst! :-)

2010-10-01 @ 15:41:28
Postat av: S

Traaadet! Du är megasöte på din kanelbulle-bild iaf så det kanske peppar lite ;)

2010-10-01 @ 19:09:03
URL: http://keepingup.blogg.se/
Postat av: Frida H

Fy vad trist om jobbet! Men håll tummarna att jag får jobbet i Malmö så kan vi träffas oftare? Det är förresten för Subway jag sökt jobb ;D GODASTE MATEN! Så då kommer du och äter va? :P RABBAT!



Isa är en klättermus!



Kram

2010-10-01 @ 19:58:59
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0