idag..

                                                         
Japp så sant så..
Trots en obehaglig natt med 2 sjuka djur ..(vad har de fått i sig??) så var det en myspysig morgon. Gjorde frulle med de sista av Tattes underbart goda bröd och tände ljus till frukostbordet. Älskar ljus, det blir alltid så mysigt på nått sätt. Gick en lite extralång runda med Xavi innan frullen för det var så krispig luft ute och spår av frost som gjorde det så lungt och fridfullt och skönt ute.

Dagen följdes av ett oväntat samtal.. Ska på ytterligare en intervju, vilket jag är mycket glad över! Detta är ett jobb jag mycket hellre vill ha än det förra. Jag har ännu inte fått besked om det än.

När det börjar hända mer saker i ens kalender får jag alltid mer kraft att ta tag i ännu fler saker än när dagarna är helt tomma utan krav, då blir jag ist en lat soffpotatis. Varför är det egentligen så? Idag tänkte jag förbereda lite för torsdag då P fyller år och lämna tillbaka ett par skor. Fy fan vad jag ska ha problem med att hitta rätt höstskor då. Snart är det ju inte lönt längre! :) Funderar även på att gå å simma! Fan vad skönt de hade varit!
Vi får se.. ikväll är det Spanish & fotboll också.

Är så sugen på turkmat.... MY!? EMRE!? :P Hoppas det nu går bra de här! :)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Frida H

Jag fungerar likadant! När jag har 1-2 grejer inskrivna i almanackan gör jag 3-4 saker till! Man liksom bra tågar på! Det är precis som att man får en liten väckarklocka.



Kram

2010-10-13 @ 12:35:27
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0