Höst






Igår tog jag en sväng och skulle simma för andra gången denna veckan. Knäppte lite filmer på vägen mot simningen som sedan klipptes ihop till en film. Alltså! Jag har inte rört mig på FÖR länge nu. Jag kom till badet och simmade sådär runt 25 min (förr simmade jag minst 45min-1h) och efteråt gick jag in i duschrummet å kände mig helt svag! Jag tänkte jag slappar lite i bastun men det slutade med att jag fick lägga mig raklång och låg å flämtade. (Som tur var jag själv därinne). Klarade endast några minuter och fortsatte in i omklädningsrummen. Där blev jag megaskakig och asdarrig och kunde knappt klä på mig. Jag ville bara därifrån fort och ville inte att nån annan skulle se hur skakig jag var. Varför blir man alltid så? När jag mår dåligt vill jag alltid gömma mig, konstigt. Iallafall så var jag ashungrig samtidigt och började tro att jag kanske behövde socker eller nåt. Jag kastade ett öga i entrén men inget fanns.. Började cykla hem och funderade samtidigt på vad som fanns hemma men nu insåg jag att jag inte skulle klara hela vägen hem. Det var illa!! Jag stannade på första coop å köpte mariekex. Tryckte i mig halva paketet medan jag cyklade hem. Mådde inte bättra. Men hade slutat skaka iaf.

Patrik sa sedan att det nog var en överansträngning. Nu har det verkligen gått upp för mig hur mkt jag måste börja träna igen eller bara röra på mig allmänt! MAJ GAD.

Jag lagade såklart en jättegod middag sen hemma med fläskfile och rotfruktsgratäng!


Kommentarer
Postat av: Frida H

Vilken fin video!!!



Kram

2010-10-21 @ 10:23:57
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0