Ett kort säger mer..



Ändå skriver jag också ;)
SPONTANT GALET!
Jaa.. jag hade frissantid igår för mitt hår var dassigare än dassigast!!! Vaknade på morgonen och ahde drömt att jag ahde meag utväxt(vilket jag hade) men att den avr asfin brunt koppar aktigt. Jag sa de till P som gillade eftersom ahn tyckte om när jag ahde brunt. Jag blev sugen men tänkte att nää detta kan jag INTE bestämma idag, de får bli nästa frisstid. Men när jag satt och väntade på att gå till frissan googlade jag massa bilder och jeeees vad sugen jag blev. Tänkte dock hela tiden att jag tycker de är snyggare om man har lite bränna till... Men sen kändes de ju jätte trist att bara gå tillbaka å göra utväxt. Dessutom känner jag mig lite trött på håret dessutom.. Jag tänkte helt enkelt what the hell och så körde jag på de. De är trots allt bara hår och färgning känner jag mig inte ALLS lika skraj över som att klippa av håret! När jag tittade efter bilder såg jag en jättefin frisyr i brun som var betydligt kortare.. hmmm till våren kasnke :)

Så var det med det...


Kommentarer
Postat av: S

Fiiiiiiiiiiint!!!

2010-10-06 @ 13:53:55
URL: http://keepingup.blogg.se/
Postat av: My

Like IT nu blev jag med sugen =)

2010-10-10 @ 11:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0