2 favoriter

MINA TVÅ ABSOLUTA FAVORITBÖCKER


I brist på böcker för tillfället (HAR NÅGON NÅT BRA TIPS??) så läser jag om en klassiker.
'Mutant message down under' eller 'Budskap från andra sidan'. Den är SÅ enkel och nyttig att läsa. Så klok och öppnande. Alla borde läsa den här boken för att lära sig att se på världen på ett nytt sätt. Jag tycker att aboriginer är mycket kloka! Boken är ganska kort så en van läsare läser ut den på nån dag! Se.. inte ens jobbigt att läsa den! LÄSLÄSLÄS!

                   

 

Min andra favorit som nästan är nummer 1 är 'Rensa i röran med feng shui'. HÄR snackar vi nyttig bok. Den ändrar hela ens liv, till det bättre! Den befriar en från alla materiella saker (liksom boken ovan också gör) men inte så att man inte ska äga någonting utan att man ska BARA ha saker som ger ifrån sig positiv energi. Saker som man tycker om ska man ha omkring sig och absolut inte saker man fått som man inte egentligen tycker om eller saker man alltid haft och inte klarar av att slänga. BORT MED DET! Skänk bort det till någon som faktistk vill ha det! Och sist men inte minst. Rensa! Sortera gör det prydligt och TYCK OM allt du tittar på i ditt hem! Det är verkligen befriande och skapar jättemkt energi omkring dig. Tittar du på skräp blir det jobbigt.. tittar du istället på en snyggt sorterad byrolåda eller garderob... visst känner du energin spudla bara jag skriver det :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Frida H

Jag älskar feng shui! Vill gärna gå på en kurs. Vi kan gå på en tillsammans? Vi får spara pengar. En i Helsingborg, som driver bloggen Simplicity, är ju Feng Shuikonsult och har kurser. Brukar kosta 450kr för ett eller två tillfällen. PÅ?!

2010-10-13 @ 21:33:32
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0