Vinter mode

Nu är jag faktiskt trött på hösten.
Det är inte fint längre för nu har alla löven fallit och de som fallit är numera BRUNA. Där finns eventuellt några stackare som sitter kvar och dom har jag symboliserat med mitt löv som är i headern.
Nu vill jag ha vinter och snö och mys och ljus och filtar och kuddar och gos och glögg och pepparkakor och julpyssel och bak och allt de där!
Jag är redo!!                                                           

(Nu är min blogg BLÅ som symboliserar KYLA, jag hoppas snön på bloggen inte är för störig..)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är inga dissblickar ser du väl. Dom har bara blivit väckta från sin sköna middagslur ;-)

2010-11-09 @ 17:08:35
Postat av: v

hahaha dom ser iaf itne så nöjda ut:)

2010-11-09 @ 20:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0