Start måndag, slut på softekläder

Yes intervju nr 3 (det jobbet jag helst ville ha) har gett besked. Jag kom nummer 2 av 32. Dock fanns det bara en plats ledig för fast anställning men de tyckte om mig och jag fick en projektanställning!

Det betyder att min anställning är tidsatt och kan förlängas om det blir mer jobb senare men idagsläget är det bara en öppen tjänst som sagt. Jag är ändå skit glad! Det är ju här jag vill hamna och detta är sååå mkt bättre än praktik, sitta hemma och söka eller sälj jobbet.

Så på måndag infinner jag mig i frihamnen ett stenkast från både Pappa och Patrik och Micke tror jag? Kan ju bli trevliga luncher :) Så inga mer softekläder om dagarna! Dags att vara seriös! Jag kommer ju fortsätta att kolla jobb sidan om och det vet han också eftersom detta inte är en fast men guud som jag hoppas det blir en anställning till sen när jag visat att de inte kan va utan mig ;)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Haha :-D fast skäms stavas med ett m (skäms! ;-)

2010-11-11 @ 09:47:06
Postat av: V

haha ja ja ja.... ;)

2010-11-11 @ 10:13:31
Postat av: Frida H

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-11 @ 15:09:15
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0