Softar..



Hej alla!
Nu har jag efter en jädrans motvind kommit hem! Tog en dagsutflykt till hbg igen, så satans trevligt är det:) En väldigt kort sväng blev det men det var allt jag hann. Några timmar hos Frida&Adam och det kändes som jag redan bodde där! Skumt att vissa platser blir så? Kanske för vi går way back å man känner personen så bra? I dont know. Jag kände att jag nästan åkte för tidigt hem men nu inser jag att det var nog i alldeles rätt tid för det tog cp lång tid att komma hem. Kan ju va för jag råkade ta mjölktåget också. Nu sitter jag helt slö i soffan invirad i den gosigaste filten ever och lyssnar på höstmusik och ska titta på bilderna av lill-skrutten. Det blev inte så många... okej det blev inte så många OLIKA men nån bra kasnke det blev? Var ju roligare att mysa och busa än att ta kort :P
Slänger upp det här om det blir nån bra!

Tumme upp för My som "tar saker i egna händer" & Sofia som rockar på manpower! woohoo!

Kommentarer
Postat av: Frida H

Tack för senast! Det är alltid lika mysigt att träffa dig och det är nog som du säger. We go way back! Helt galet, vi har känt varandra i 21 år nu!

Kram

2010-11-04 @ 23:05:34
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0