Snowigt

Jaaa nu kom snön!! Det var en mysig överaskning imorse att se att det äntligen var vitt ute! Blev så besviken när jag såg att sofia och elsa kunde göra en så stor snögubbe och så hade vi bara snöblandat regn här.. Men nu så :)

Jag var tvungen att fotta lite imorse för de var så fint men tyvärr fick jag göra de svinsnabbt för det var så kallt och vi hade precis vaknat. Dessutom ångrar jag SKARPT att jag inte lånade pappas stativ..... whyyyy gjorde jag inte de??? Har undrat flera ggr nu.. hmm...

När jag öppnade fönstret tog det ordagrant runt 2 sekunder innan isa var halvägs ute genom fönstret. Jag fångade henne i ryggskinnet!!! men sen kunde hon sitta där ändå. Hon fattade nog att hon inte skulle kliva ut på "blomstersaken" blompotta? som hänger utanför. Så de avr ju tur. Här är iaf bilderna som togs. Jääääteeeebraaaaa eller hur? :) Den första är lite fattigt redigerad skulle abra testa.. de andra är som de var.

Snart kommer min första (halva) lön! Tjohoooo kasnke blir några julklappar i år iaf ;)



Kommentarer
Postat av: Frida H

I LOVE SNÖ! Förutom det faktum att ni kanske inte kan komma på lördag, då är snön dum!!

2010-11-25 @ 22:08:29
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0