Nya tag

1) Jag har kommit på varför de gick sådär på intervjun i fredes. Det var för jag ville ha det jobbet såååååå mycket! Så jag satte käpp i hjulet för mig själv! Sälj jobbet var jag sådär inställd till eller jag trodde det skulle vara annorlunda dessutom och trodde det skulle vara mkt svårare att få så jag gick dit som ingenting och tänkte jag gör mitt bästa sen får vi se.. Och då gick det ju galant ist. Men vill jag sitta i en bil hela dagarna med telefon i handen? Inte ens ha ett kontor med arbetskamrater? :( njee... fan åsså.

Nu har jag letat upp 7 nya annonser som jag ska skicka på! Jag msåte fokusera å satsa på de här yrket jag var på i fredes och använda mina nya skills från igår på det ist och ro hem de här!! "Se mig göra det, I challange" :)

2) De som vill ha sin avatar-nuna made by me, får skicka en bra framifrån pic till mig så fixar jag resten :P

Är det bara jag som längtar så sjukt mycket till jul? Jag vaknade i morse med värsta julkänslan i hela kroppen! Inom mig har julmyset redan börjat men när jag tittar omkring mig rä det tomt.. när får man börja pynta?? :) Kanske lite tidigt än ändå.. lääängtar

Kommentarer
Postat av: Frida H

Pynt i form av pepparkakor på bordet, massor av ljus i överflöd och kanske lite röda saker kan åka fram, inte direkt tomtar men om du har kanske en röd pläd? Det är ju flera som börjat pynta i sina fönster, krukor och annat med lingonris.

2010-11-10 @ 21:47:35
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0