Matta

Hahahaha jaaa asså idag kom mitt paket från ELLOS med en ny matta. Jag älskar ju mattor och vi har vanligtvis en vit i v-rummet. Dock har den blivit mer gul än vit av kända skäl och i övrigt så blir den smutsig på nolltid i de här hemmet! Så jag hittade en prisvärd brun matta som var större än den vi hade vilket jag bara tycker är bra!

Dock visade det sig att den var LITE större än jag trott:) Ögonmåttet stämde inte riktigt där.. Sååå jag ahde rätt kul åt mig jsälv här hemma. Tillslut, efter att både jag å P legat å krälat på golvet blandat med att ta isom bara den fär att lyfta sängen, hamnade den i sovrummet där den är helt perfekt i storlek! Ihop med våra nya sänglakan blev vårt sovrum riktigt höstigt och mysigt! Vad tycket ni? Bilderna gör de inte helt tillrättavisande plus att en hund precis hoppat upp å skrynklat den nybäddade sängen!! :) Men ni får en bild iaf.




Kommentarer
Postat av: Pappa

Jättefint :-) plötslig blev jag sömnig ;-) bye bye

2010-11-01 @ 20:30:00
Postat av: S

Jättefint! Och den sängstommen är bara sååå snygg... En annan har försökt kopiera genom Ikea ;)

2010-11-01 @ 21:17:38
URL: http://keepingup.blogg.se/
Postat av: S

Jättefint! Och den sängstommen är bara sååå snygg... En annan har försökt kopiera genom Ikea ;)

2010-11-01 @ 21:18:19
URL: http://keepingup.blogg.se/
Postat av: Frida H

Det blev riktigt bra!!

2010-11-04 @ 16:28:35
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0