Lika trött som fis (se bild nedan)

Var jag första jobbveckan. Hur ska man hinna med allt nu när man är borta hela dagen och stentrött när man kommer hem?? Vänja sig jag vet... Har en del att berätta såklart för de är ju mycket som hänt med jobbet och så (redan lyckats radera 3 ritningar!! men de löste sig igen efter att it killen grävde fram dom) men de får komma senare. Skulle bara titta in och säga att jag lever:)

Tack igen för senast är såå såå glad för alla mian presenter! Kaninpälsen har använts flitigt likaså sminkväskan och teet och choklan och ja.. säkert nåt mer som jag glömt nu :)

Förresten efterlyses en svart halsduk! Någon har råkat få med sig fel hem och jag har den "rätta" här hemma!

Nu ska jag fortsätta att mysa ner mig med mysiga filmer och serier som älsk har laddat ner. <3 Vi är båda helt slut, jag för min första vecka och han för han har telefon jour(de ringer när som heslt på dygnet å han måste sätta sig och jobba utöver sin vanliga tid). iisch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0