Isas fort

Stolarna från balkongen MÅSTE ju in nu men vår källare är helt överfull så där får itne plats ett enda kopek till så stolarna har stått i hallen en längre tid nu. Det blir ju ett perfekt ställa att slänga jackor väskor och i stort sätt ALLT ANNAT också. Trötta miiiiig.. Så nu har jag ställt dom ovanpå varandra för att de ska ta mindre plats och inte bli värsta avlastningsplatsen. Gissa vem som direkt gjorde det till sitt eget fort! Jag ahr iiiiingen aning om hur hon kom upp där men hon kom iaf inte ner! Hörde henne pipa en stund senare när jag var i köket haha och såg då att hon hade det lite besvärligt:) Ja hon är en liten knäpp katt som iaf skänker mkt glädje med sina knäppa påhitt. Hon satt jättelänge å stirrade på mig med ett öga om varje stolsben medan som ställde kameran. visst ser hon knasig ut haha

Har NÅGON smakat den nya Mivitotal plus premium???? FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY SATAN!!!!!!!!!!!!!! vad den är äcklig!! Asså den är så äcklig så jag DÖR! Den smakar bensin blandat med smält plast utan krydd!!! Köp den INTE om du inte vill spy typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0