Godmorgon

Får se om man kasnke kan ta bilen till jobb framöver och slippa gå eller ta taxi.... :)
Konstigt att när ni läser detta sitter jag på kurs i revit (ett aah orkar ej förklara men ett program man ritar byggnadert i både 2d och 3d och kan göra massa annat ksit också i) i lund. Dock sitter jag i soffan nu hemma och myser med lösgidis och pepparkakor och lite julmusik och tittar på alla fina tända ljus och julstjärnor omkring mig.. myyyyyys

Sitter förmodligen och tänker att jag längtar tillbaka också nu när jag sitter på jobb eller kurs. :)
Lite förvirrande inlägg kasnke..

Kommentarer
Postat av: V

oj rikgit än är jag inte där:)

2010-11-29 @ 07:19:34
Postat av: Pappa

Ta bussen! Och ev cykel över Frihamnsviadukten. 3:an går var 8:de minut!

2010-11-29 @ 08:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0