Första adventsmys!

Jag vet att det är imorgon men jag tror de flesta fixar iordning det idag. Jag var precis nere i källaren och skulle rota fram grejerna. FY FAN vad mkt skit vi samlat på oss jag mår ILLA! Har därför beslutat att no matter WHAT så åker jag till tippen nästa vecka och slänger det! De är verkligen bara SKRÄP som vi inte kan slänga nånannantsant än tippen så de har bara samlats på hög. Nu är det dags att ta tag i de!

Iaf så fastnade jag tillochmed inne i källarförrådet!! Faaaan vilken hopplöshetskänsla jag fick! Tänk er att jag bokstavligen klättrat längst in och ska försöka få upp en liten låda med julgrejer som är under mig och ovanför mig är typ en stol jag bär på mina knän. Ja asså de går knappt att beskriva men jag kan ju också säga att utrymmet jag befann mig på (längst in i förrådet) var TINY! Vad händer?? Jo den jävla lampan släcks!!!!!!!!!!!!!!! Den känner av rörelse men eftersom jag sitter fast längt in så ragerar den inte!! AAAAAAAAAAAh. Ja det VAR INTE KUL! Började fan hypervetlilera av ansträngning. Kunde lixom iten ge upp heller så tillslut kom jag och lådan ut! YES! Nu ligger jag här och återhämtar mig lite innan det är dags för steg 2: att få upp allt!

När man ändå är i farten ska Xavi få sig ett julbad för han börjar lukta lite nu. eeew.

Jag hoppas det går bra för Frida & Adam idag! Jag önskar jag var där och hjälpte till.:( feeling rotten...
Jag håller en tumme för att allt ska flyta på smidigt!


Kommentarer
Postat av: S

hahahahah... jag dör!

2010-11-27 @ 14:01:11
URL: http://keepingup.blogg.se/
Postat av: V

hehe mmm.. i know the feeling fast på ett annat sätt :)

2010-11-27 @ 14:06:26
Postat av: Frida H

Det gick jättebra med flytten förresten! Din pappa är en pärla!!

2010-12-01 @ 14:38:57
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0