Björkis & favve tröjan

Hemma igen efter den andra inplanerade intervjun. Fan va gytt de känns att denna intervjun kändes iaf bättre från min sida! Nu fick man lite självförtroende igen inte för de var borta men jag har stört ihjäl mig på den förra och gör det fortfarande. Tyvärr var jobbet sisådär. Asbra utvecklingsmöjligheter, asbra företag men sådär uppgifter. Men som sagt.. många vägar därifrån. Får jag önska vill jag nog ändå hellre ha den jag var på i fredes.. :( ajaa...

Nu har jag krängt en påse kinapuffar och en kopp glögg för det förtjänade jag verkligen!

En sidosak..

Patrik klarade sitt CCNP prov! woohooo nu har han ett certifikat i "det" :)



Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis till Patrik :-)

2010-11-08 @ 15:46:16
Postat av: Frida H

Kill Patrik! Duktigt! :)

2010-11-08 @ 19:18:32
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0