Värmer mig med en bild



Fullt med snö så man vill bara värma sig med denna bilden!

Jag har verklgen kännt på snöväglag nu! Körde till Lund idag maj gaaad... det stod mer stilla än gick framåt! Känns inte heller bättre att det ligger ltie avkörda bilar här å där på vägen heller.. Men de gick bra tillslut. Kan dra en lång historia om alla mina körningar nästan men är för trött nu. För de som hört historien om rondellen och vindrutetorkaren så påminde det om det. Jag fick köra med vindrutetorkarna på hela vägen iprincip fast rutorna ibland var snus torra så de låter ju skitmkt när de skrapar rutorna... men de är för de är så kassa så har jag de itne på så funkar de ej sen när man behövde dom! Jepp... fick känna på de också en bit på vägen innan jag gav upp å hade de på hela tiden.

Ska inte dit igen förrän nästa tisdag så hoppas väglaget blivit bättre tills dess!!

senakpeak på bilden innan redigering av das mästish fotografish ;) Får ju hoppas ni gillar den senare versionne bättre ju!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA snälla kan du inte skriva den historien om vindrute torkaren i bloggen snälla jag har fan glömt hälften men vet de var sjukt kul =)

2010-12-02 @ 10:14:27
Postat av: S

hahahah jag har inte glömt... Tatte har väl fortfarande men efter den bilresan :D

2010-12-02 @ 22:16:23
URL: http://keepingup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0