Tattepyssel, nintendomusik och allmänt slappande

När man sitter på jobb och tittar ut genom rutan vill man bara ut ut ut! Man får så mycket idder på ALLT man kan göra ist för att sitta och jobba men när man väl kommer hem.. Tror ni man kan lämna den mysiga varma soffan med sina snuffiga djur och pojkvän? Fanken asså.. Man har de för gött hemma :)

Asså förstår ni att IDAG!!!!!!! kom plogen på vår väg. JA! Vår väg var nog den sämsta i hela stan vid detta laget. Har dom kört vilse varje gång eller är de nån slags mobbning??? THANK GOD. Nu slipper man kanske putta ut bilen ur gatan varje morgon!!!!!

Jag laddade hem en lista från sharemyplaylists.com som skulle vara mysmusik. hahaha de är nintendo deluxe! Men man kan itne stänga av den ist blir man helt speedad:)

Nedan följer några bilder på Tatti. Hon e så gullig som alltid ställer upp på kort fast jag vet att hon hatar det ;)
Man ser i hela kroppsrörelsen och blicken att ..jaääsch jag gör en liten vift samtidigt som jag står å hojtar att hon ska vinka! hihi :)))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0