Tabbe IGEN

Asså vad är det med mig och mina tabbar! Sånt bara jag kan lyckas med!!! Låt mig berätta...

Jag är ute och går med hunden. Kommer hem och går in genom dörren. Ser Isa och ropar Fiiiiiis. Patrik ligger i sängen brevid hallen och börjar också ropa Fis. Vi kommer in i nåt konstigt fulmani och "tävlar" om vem som kan säga de fulast. På nåt sätt kom de in massa bajs mellan alla fisar. Ja de var väldigt omoget men vad händer då??? Jo jag tar upp mobilen ur fickan för jag har vantar på mig och håller ju på att klä av mig jackan m.m samtidigt som detta "samtalet" pågår. Jag tittar ner på mobilen i min hand. UPPRINGT vem?? JOHAN på konne!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag gör ett huuuuuu! (ni vet chockat ljud) och slänger på luren i panik. Stänger sedan av den i ren fasa! SHIT..

Därför vill jag meddela My att om de kommer upp på jobb så kan du kasnke förklara att vår katt heter ju Isa och kallas för Fis.. därav att vi skrek fis så mkt haha!


Nu har jag slappat hela dagen och det är dags för julstäd.. aaah avrför började jag inte tidigare?? :)
MEN! Jag var iaf på stan med Carolajnen igår och fick handlat ALLA julklappar utom en! Men den sista vet jag vad det ska bli iaf. FAN va skönt! Har pimpat och slagit in paket nu men tejpen tog slut innan jag blev klar.. typiskt:(


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha... det är fan bara du som lyckas med sånt!!

2010-12-19 @ 21:37:52
URL: http://keepingup.blogg.se/
Postat av: My

HAHAHAHAHA jag tror jag dör!! Han har inte sagt något, men han svara ju aldrig i mobilen så de behöver nog inte vara orolig =)

2010-12-22 @ 10:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0