Kundvagnstjuven deluxe!



Asså jag kan knappt fatta. Igår på Maxi skulle vi handla nyårsmat och lite annat. Jag tyckte det var dags att använda de stora kundvagnarna för annars brukar vi ta två sådana man drar efter sig. Tror ni jag kan hålla reda på den? NÄ! Två asså TVÅ gånger går jag iväg med andras! Å inte lite heller utan jag drar iprincip den ifrån en herre och den andra hänger jag mig på å rullar iväg. Patrik höll på att skämmas ihjäl haha. Nä jag ska nog hålla mig till de där vanliga små.

Nu e patrik ute å går med Xavi och Vintra (en båtsman-hund) ska bli spännande och se hur detta går:)

Nu e de ju snart nyår. Satt och pratade om tidigare nyårsaftonar och kom ju bara att tänka på 99-2000. En klassiker:) Minns ni?? För er som ej var med ingick det bland annat pipino, hönökaka, filmande, tom fransson, pommac champis vid 12-slaget av päronen för att sedan bli flera flak öl vid 3-tiden när päronen inte var lika ordentliga ;)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Haha.Du och kundvagnar :-) Jag kollade igenom gamla brev jag skrev till Di & Ge från Australien när jag städade i arbetsrummet (du var 3 år): "...men ingenting går upp mot att få hjälpa till att handla. Hon far som ett torrt skin mellan hyllraderna och passar man inte på så har man hela kundvagnen full med varor som hon har "hjälp till" med att handla. Det slutar ofta med att en av oss får ta med henne ut till en sån där liten bil eller karusell som man får stoppa i 20c i så blir hon lugn en stund (givetvis ska hon själv stoppa i pengen)". Tips till Patrik? ;-)

2010-12-31 @ 10:37:57
Postat av: V

hahaha ja de ska jag hälsa honom :)) Haha kanske bäst säkrast så:)

2010-12-31 @ 10:40:28
Postat av: S

hahaha.. man hade väl fått kedja fast sig till sin vagn om man sprungit på dig på Maxi!



Men det var inte tom fransson, det var ju han viktor... Men jag vet, svårt att hålla isär Pysans alla boyfriends ;D

2010-12-31 @ 11:08:43
URL: http://keepingup.blogg.se/
Postat av: V

aaahha ja juuuuuuuust ja! Nä de e fnai nte lätt ;))

2010-12-31 @ 11:28:45
Postat av: My

Hahaha ser här med soffan komenterar och ja hon har rätt Tom Fransson va de icke hahaha. Jag blev frågande när jag läste och tänkte nä nu har jag blivit scenil. Men jag håller med tänker jag tillbaka på nyår är de alltid den nyår som kommer upp. Och då jag hade min första baksmälla dagen efter hahaha.

2011-01-04 @ 11:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0