Idag har jag haft fotosession med mig själv:)

Vad tycker ni om resultatet? Jag fullkomligt ÄLSKAR sättet jag kom på att redigera korten på nu!!! Kommer mer när jag redigerat klart! Klart man känner sig lite geekig när man fottar sig själv men what the hell... :)
Ville komma igång så jag slängde på mig en tröja utanför pyjamas t-shirten och drog på lita mascara och håret fick va som de va haha. orkade inte :)
Är rikgit sugen på att fotta någon annan nu för jeesus att ta på sig själv. Stativ + fjärr i all ära. Men hålla reflexskärm och pricka rätt med skärpan e fan inte lätt. Hade min hjälpredarekatt men hon började tugga på allt jag höll på med hela tiden.. Kunde tagit hjälp av patti men jag trivs bäst i min ensamhet när jag ska bli fottad ;)


hjälpredaren som tuggar på allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0