Skäms inte för mina krokiga tår

Jaa ett mkt annorlunda inlägg men måste föreviga mina tårnaglar!
Var igår och gjorde en helrenovering av mig själv på Gildaskolan där eleverna skulle examineras och jag blev ett av offrena som de skulle göra alla sina prov på.

Har därför inte fått raka mina ben eller under armarna på länge nu. Vilket inte varit så roligt när de varit varmt ute.. hej å hå här kommer hairyscary gående. Jaja.. jag hoppades iaf på att benen skulle bli gjorda men nej.. armhålorna! Herreguuuuuud smärta säger jag bara! Men nu när de är gjort är de jävligt skönt faktistk. lent å  fint:)

Anyway. Eleverna har skrivit ett arbete under året och tagit fram en egen behandling som de skulle göra som sitt sista moment. Jag är såååååå tacksam för att jag fick de jag fick. En kaffescrubb på fötterna med inpackning och fint nagellack! Vissa fick ligga helt inpackade i plastfolie i nån kroppsinpackning och sedan gå in med plastet i duschen (medan eleven sprang med en handuk runt om) och sendan ut å ja... meckigt. Kanske hade varit skönt men inte när man redan varit där sen 8 på morgonen och detta började kl 3 på eftermiddagen. Jag var rätt färdig vid den tiden iaf. På hela dagen har man ju bara legat under en handuk... ja de kan låta skönt men du kan inte ana hur skönt de var att få sätta sig upp på stolen MED sina kläder på och titta på vad alla de andra sysslade med för omväxligsskull.


Kommentarer
Postat av: MY

Jahoooo äntligen =)



Fan vilken fin bild på dig vem har tagit den??

2010-08-23 @ 20:27:02
Postat av: V

haha tack.. jag tog den själv i morse:P

2010-08-23 @ 22:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0